12 Kasım 2011 Cumartesi

Golden Rose Mat oje ve Wonder Lash Mascara

Golden Rose'un yeni çıkan iki ürününü denedim ve sizler için fotoğrafladım.
Golden Rose Wonder Lash 12x Volume Lash & Lift Mascara ve Golden Rose Matte No:4'un ambalajları çok sevimli..
Biz kadınlar için içerik kadar ambalajda önemlidir değil mi?
Golden Rose Wonder Lash 12x Volume Lash & Lift Mascara
Wonder Lash mascara 18 TL'lik fiyatına göre süper iş çıkarıyor.
Ben Loreal 5x ve Loreal Telescopic kullanıyorum ama Wonder Lash 12x'in onlardan aşağı kalır yanı yok bence.
Rimelli ve rimelsiz göz arasındaki farkı başarısını kanıtlıyor!
Golden Rose Matte 4'ü tek kat sürdüm.
Mat ojeler ile aram pek iyi olmadığı için Golden Rose Matte 4 ojenin üzerine Sevilla 109 gold oje uyguladım.
Bu halini daha çok sevdim ben ya siz?
Yılbaşı paketlerini andırmıyor mu parmaklarım :D

8 yorum:

  1. Ojelerin üzerinden pırıltı geçmen harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ballad of Seasons; kesinlikle!!

    Pink_russiann; bende pırıltılı halini çok sevdimmm. Teşekkürlerrr...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok özendiğimde Telescopic kullanıyorum, muhteşem.

    Bi de Lash Architect var, genelde beğenmiyorlar ama onu bi dene, kirpiği yormayan yokmuş gibi renklendiren bi formül.

    Golden rose-flormar veya avon sanırım ölümsüzlüğün sırrını bulsa kullanmıycam:)

    YanıtlaSil
  4. Gasilhane; 5x'den önce Lash Architect kullandım uzun bir süre ama onun üçgen kapak kısmı bir süre sonra tam kapanmıyor ve çabuk deforme oluyor maskara. O yüzden sevdiğim halde ambalajı yüzünden bıraktım Lash Architect'i...

    YanıtlaSil
  5. O zamansa ilk sorun çıkardığında terkedip telescopic geleneğini sürdüreyim:)

    YanıtlaSil
  6. Sevillanın o ojesini hemen tüketmeye bak canım yoksa bir zaman sonra sakız gibi oluuucik :) Blogun çok güzel takibindeyim..
    Ben de beklerim.
    http://www.nzlsyn.blogspot.com
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev