6 Ekim 2011 Perşembe

Makyaj temizlemede mikrofiber devrimi!

Makyaj, kadınların güzelliğinin tamamlayıcısı ve vazgeçilmezidir. Ancak doğru şekilde temizlenmediğinde çeşitli sağlık sorunlarına neden olabileceği de bilinen bir gerçek. Özellikle göz ve gözkapağı makyaj ürünleri çoğunlukla su geçirmez bileşenlere sahip olduğu için, makyaj düzgün temizlenmediğinde ciltte önemli sorunlara neden olabilir. Perla tarafından üretilen yeni bir ürün, makyaj temizlemede çığır açan bir teknoloji sunuyor.
Doğal sabunlarla ve suyla kolayca temizlenip yeniden kullanılabilen Perla Makyaj Temizleme Bezi’nin yavruağzı, zeytin yeşili ve Bahama mavisi olmak üzere üç farklı rengi bulunuyor. Ürün Türkiye’de Petra tarafından 22 TL fiyat etiketiyle satışa sunuluyor.


4 yorum:

  1. Ben bir süre önce denedim . Kullanan ve memnun kalan arkadaslarım var ancak bende ciddi sivilce problemi yaptı.görünce kullanan biri olarak yorum bırakmak istedim. Teşekkürler. İrem

    YanıtlaSil
  2. İrem merhaba..
    Cilde göre farklılık gösterebilir tabi ki. Bende en kısa zamanda denemek istiyorum. Bakalım benim cildimde nasıl bir etki gösterecek.

    Paylaşım için teşekkürler
    Alev

    YanıtlaSil
  3. WOoow böyle bir şey varsa süpermiş paylaşım bir harikaa

    YanıtlaSil
  4. bende kullanıyorum.ama tabiki de cilt bakımında tek basına etkili olamıcağınıda düşünüyorum.benim cildimde akneli bir cilt ayrıca karma cilt yapısına sahibim.ürünü kullanmaya basladığımdan beri temizleyici tonik kullanmıyorum mesela.killi birde yüz maskem var çok faydasını gördüm diyebilirim.almayı düşünenler şuanda indirimde fiyatı 16,5 flan olması gerekiyor.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev