30 Ekim 2017 Pazartesi

Denedim: Ashley Joy saç bakım ürünleri

Omuz hizasında, kalın telli, kabarmaya müsait gür saçlara sahibim.
Yılda bir kez yaptırdığım ombre işlemi, haftada 1-2 kez kullandığım ısı gerektiren düzleştirme / maşa işlemleri, yazın güneş - havuz - deniz üçlüsü sebebiyle saçlarıma bakım yapmam gerekiyor.
Saç bakımına eşimde bende çok meraklı olduğumuz için hem şekil vermek hem de kırılma ve dökülmeleri önlemek için bir çok farklı ürün deniyoruz.
Yaz başında da Aslı Şen'in kendi saçlarından yola çıkarak kurduğu Ashley Joy markasının ürünlerini denemeye başladım. Şampuanı bitirdim. Diğer ürünlerinde yarısından fazlasını kullandım.
O yüzden artık yorumlarımı paylaşabilirim.


Ben ürünü set olarak Lidyana.com'dan 160 TL'ye satın almıştım.
Böyle şık bir sunum ile geldi...


Bende saç bakım spreyi, şampuan, serum ve saç bakım yağından oluşan bu 4 ürün vardı.



Ashley Joy Argan ve Zeytinyağlı şampuan 400ml

Bu şampuan içeriğindeki argan sayesinde saçı nemlendirerek daha parlak ve canlı görünmesini, zeytinyağı ile de saç uçlarının kırılmasını önlemeyi vaat ediyor.
Praben ve parafin içermiyor.
Açıklamasında daha iyi sonuç elde etmek için şampuanı uyguladıktan sonra 5 dakika bekletip durulayın diyor ama ben bu şekilde denemedim.
 Tüm saç tipleri kullanabilir deniyor ama bence ince telli saçlar bu şampuanı daha çok sever. Belirgin bir dolgunluk veriyor çünkü! Dolgunluk benim pek aradığım bir özellik değil o yüzden bu serinin anti frizz etkili yeni şampuanına şans vereceğim.


Ashley Joy Saç bakım spreyi 200 ml

Badem yağı ve buğday proteini ile zenginleştirilmiş durulanmayan saç spreyi duştan sonra saçın kolayca açılmasını sağlıyor. İnce telli ve dolaşmaya müsait saçlara sahip olanlar, küçük kız çocuğu olup tarama zorluğu yaşayanlar bu ürüne bayılır.
Saça ağırlık yapmadan tek adımda taranmasını sağlarken kırık oluşumunu da azaltıyor.
Hatta nemlendiriyor ve föne hazırlıyor.
Daha ne olsun :D
Ben yazın plajda havuz ve deniz sonrası da çok severek kullandım bu spreyi! Aklınızda olsun...


Ashley Joy Argan Saç Serumu 150ml

Kuru, nemini yitirmiş ve yıpranmış saçların en yakın dostu bu serum!
Ben bu ürünü indirimde yedekledim :D
ne kadar sevdiğimizi anlayın...
Benim gibi saç uçlarında işlemden sonra oluşan kuruma ve cansızlığa bu serum baya bir iyi geliyor.


Ashley Joy Bitkisel Saç Bakım Yağı 150ml

Aslı Şen'in en çok övdüğü ürün bu. Piyasadaki ünlü ve pahalı bir çok markadan çok daha iyi olduğunu ısrarla söylüyor!
İçeriğinde 24 bitkisel yağın yanı sıra A ve E vitamini var.
Kokusu pek güzel değil onu baştan söyleyeyim!
Ben bu ürünü ayda 3-4 kez kullanmaya çalışıyorum. Kuru saçlarıma dipten uca kadar bu yağı sürüp sıcak havluya sarıp en az 1-2 saat hatta tüm gece bekletiyorum. Günlük olarak da en az 5 dk bekletip yıkayabiliyorsunuz ama ben uzun süre beklettiğim zaman daha iyi sonuç aldım. Boyalı, işlem görmüş, yıpranmış lastik gibi uzayan, kopmaya meyilli saçlarda çok çok etkili...

* Aslı Şen saçlara dip boya yaptırırken bu yağı uçlara sürmeyi öneriyor ama ben yanımda taşımayı unuttuğum için bu şekilde deneyemedim :( Bu ürünü tatilde deniz/havuz öncesi saçların yıpranmasını engellemek için de kullanabilirsiniz. Rengi de korumayı sağlıyor. Ayrıca bu yağın saç uzamasını hızlandırma ve saç derisini iyileştirme özelliği de varmış.


Geçen haftada bu serinin yeni çıkan avokado özlü şampuanını ve maskesini de aldım. Anti Frizz özelliği olan, kabaran saçları sakinleştirip nemlendirmeyi vaat eden bu şampuan sanırım benim saçım için daha uygun. 
Şimdi bu iki ürünü de deneyeceğim.
Onlar ile ilgili yorumlarım netleşince yine blogda paylaşırım.

www.ashleyjoy.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev