15 Ağustos 2016 Pazartesi

Golden Rose'dan Highlighter Stick

Benefit Watt's Up! aydınlatıcı ile ilgili yazımda Golden Rose'un Highlighter Stickleri ile ilgili fikirlerimi ve Benefit Watt's Up'a muadil olarak görüp görmediğimi yazacağımı söylemiştim.
İşte sırada o yazı var!!!

Bildiğiniz gibi aydınlatıcıları cilde aydınlık ve canlı bir görünüm vermek için elmacık kemikleri, göz pınarları, kaş altı gibi yüzümüzde öne çıkarmak istediğimiz bölgelere uyguluyoruz.


Golden Rose'un iki renge sahip Highlighter Stickleri tasarımı ile aydınlatıcı uygulamak için oldukça ideal bir forma sahip. 
Bu iki renkte uzun bir süre stoklarda yoktu ama neyse ki Golden Rose stokları yeniledi ve artık tüm satış noktalarında var.


Highlighter Stickler iki renkten oluşuyor.
01 Bright Gold klasik bir şampanya rengi.
02 Bright Pink ise uçuk bir pembe.


01 Bright Gold ve 02 Bright Pink fotoğrafta da görüldüğü gibi renk olarak birbirinden oldukça farklılar.
Ben kimi zaman parmağımla kimi zaman da ıslak bir makyaj süngeri ile uyguluyorum bu stick aydınlatıcıları. Yumuşak yapıda olduğu için dağıtırken herhangi bir sorun yaşamıyorum. Ambalajı oldukça sade ve çantada taşımak için de gayet uygun. Benim ofisteki makyaj çantamda 02 Bright Pink rengi var. Evde makyaj yapacak vaktim olmadığında iyi iş çıkarıyor!


Golden Rose 01 Bright Gold Highlighter Stick Benefit'in Watt's Up aydınlatıcısına muadil olarak gösteriliyor. Ben iki ürünü de kullandığım için renk olarak birbirlerine çok benzediklerini düşünüyorum.


Benefit Watt's Up ambalaj, kalıcılık ve yapı olarak Golden Rose'dan çok daha başarılı ama aradaki fiyat farkını düşünürsek o kadar da olsun yani değil mi :D (Benefit Watt's Up Sephoralarda 119 TL'ye satılıyor.)

Ben Golden Rose Highlighter Stickleri Watsons mağazasından 21.90 TL'ye satın aldım.
Uygun fiyatlı, stick formlu, günlük bir aydınlatıcı arayışındaysanız testerlarına bakıp karar verin bence.

1 yorum:

  1. bende bright gold rengi var biraz kalıcılığı az ama rengi falan hoş..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev