12 Ocak 2015 Pazartesi

Ünlülerin sokak hali - 46

Emily Blunt, Heidi Klum, Kendall Jenner, Kristen Stewart, Hilary Duff, Fergie, Courteney Cox, Rumer Willis, Emma Stone, Taylor Swift, Lucy Hale, Rihanna ve Jennifer Garner'ın sokak stillerini mercek altına almaya ne dersiniz?


Bu kış benimde favorim olan ekose gömlekler Emily Blunt'ın da gardırobunda olmazsa olmazlardan!
Skinny ve botlarla tamamlamış.


Heidi Klum yırtık jean'i stiletto ile tamamlamış ve spor bir şıklık yakalamış.


Kendall Jenner'ın bu hafta favorisi deri taytlar ve sneakerlar olmuş.


Kristen Stewart'ın kimseyi umursamadan sokağa çıkma halini seviyorum ben!


Hilary Duff'ın favori rengi belli ki siyah!


Fergie'nin sokak hali pek bir karmaşık geldi bana!
Her yerinden bir şey sarkıyor...


Courteney Cox pek ortalarda görünmüyor ama ben onu uzaktan uzaktan sevmeye devam ediyorum.
Bir tişört bir jean giyip çıkmış ama yine de kendine baktırıyor.


Rumer Willis salaş kazağı, gri jean'i ve botlarıyla rahat bir sokak hali sergiliyor.


Emma Stone!un bu hafta favorisi siyah kaşe ceket, jean ve botlar olmuş.


Taylor Swift'in bu hafta favori aksesuarı bereler olmuş.


Lucy Hale kalp gözlükleri, salaş hırkası, yırtık jean'i, şalı ve maskülen botlarıyla soğukla baş etmeye çalışıyor.


Rihanna üzerinde kazağı ayağında sandaletler ile yine farkını ortaya koymuş!


Jennifer Garner sweat üzeri ceket, altına da jean ile farkını ortaya koymuş yine!!

devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev