1 Aralık 2014 Pazartesi

Ünlülerin sokak hali - 43

Bu hafta Ünlülerin sokak halinde Miley Cyrus, Alessandra Ambrosio, Blake Lively, Emmy Rossum, Reese Witherspoon, Taylor Swift, Amanda Seyfried, Beyonce Knowles, Sarah Michelle Gellar, Hilary Duff ve Katie Holmes var.


Jean salopetleri çok seviyorum ben. Özellikle genç kızlara çok yakışıyor.
Miley Cyrus'da opak çorap ve sneakerla tamamlamış.
Fular bu kombine fazla sadece...


Alessandra Ambrosio'nun sokak halini ezberledik artık! 
Rahat, salaş...


Blake Lively'nin hamile stilini büyük bir keyifle takip ediyorum. 
Biraz karmaşık ama ona yakışıyor.


Emmy Rossum bu hafta jeanden vazgeçmemiş. 
Skinny, boyfriend, şort...


Reese Witherspoon bu hafta pek desenli. 
Ben ona kalem etekleri ve spor kıyafetleri daha çok yakıştırıyorum ama...


Taylor Swift'in bu hafta favorisi bordo renk olmuş. 
Kilit detaylı bordo Aldo çantasını elinden düşürmemiş.


Amanda Seyfried gri-pembe sporları ve siyah kabanıyla köpeğini gezdirmeye çıkmış.


Beyonce Knowles'ın iddialı tarzını bilmeyen yoktur!
Sokak için bana göre çok fazla ama alıştık...


Sarah Michelle Gellar asimetrik tişörtü, yırtık jeani ve botlarıyla uyumlu örgü ceketiyle çok güzel görünüyor.


Hilary Duff bu hafta vasat giyinmiş!
3. kombini en güzeli bence...


Katie Holmes ne zamandır ortalarda görünmüyordu!
Jean üzeri jean ve babetlerle gayet fit görünüyor.

devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev