14 Temmuz 2014 Pazartesi

Front Row Shop'dan aldığım iki çanta

Sizi bilmiyorum ama ben tatil alışverişine başladım.
Tatil bavulunun olmazsa olmazı tabi ki tutkunu olduğum çantalar oluyor.
Front Row Shop'dan ihtiyacım olan iki model seçtim.


Pop Art desenleri ben çok seviyorum.
Bu "romantic" clutch'a da görür görmez vuruldum!
İçine cüzdan, telefon, makyaj malzemeleri ve gözlük rahatlıkla sığıyor.


Geçen ay 4-5 günlüğüne kısa bir tatile çıkmıştık.
Bu cici clutch'ı havuz başında hemen kullanıma açtım...



Bir süredir tatilde kullanmak için son yıllarda oldukça popüler olan sırt çantalarından (backpack) arıyordum.
Elimde hem çanta hem fotoğraf makinesinin çantasını ayrı ayrı taşımak dert oluyordu.
Deri görünümlü bu bol cepli sırt çantasını bol gezmeli günler için aldım.
Fotoğraftan çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev