28 Mayıs 2014 Çarşamba

Ünlülerin sokak hali - 30

Alessandra Ambrosio, Doetzen Kroes, Candice Swanepoel, Emma Roberts, Hilary Duff, Jake Gyllenhaal, Julianne Hough, Milla Jovovich, Olivia Munn, Rumer Willis, Taylor Swift, Amanda Seyfried ve Jessica Alba ile ünlülerin sokak halinde yine birlikteyiz.


Alessandra Ambrosio'nun bu hafta olmazsa olmazı parmak arası terlik ve sandaletler, espadril, mini jean şortlar ve elbiseler olmuş.


Anne olmaya hazırlanan Doetzen Kroes yakın arkadaşı Candice Swanepoel ile birlikte sokakta görüntülenmiş. Doetzen Kroes'in hamile stili rahat ama Candice Swanepoel'un botları o elbisenin ruhuna aykırı!!


Emma Roberts'ın bu hafta stili jean şort, jean pantolon ve kolsuz atletlerden oluşuyor.


Üç çocuk annesi Gwen Stefani seksi pabuçları, kırmızı ruju ve sarı saçları ile dikkatleri çekiyor yine..


Hilary Duff'ın doğum sonrası veremediği kilolar herkesin dilinde!
Abartıldığını düşünüyorum ben! Hatun sürekli sporda bu hali de gayet hoş bence..


Jake Gyllenhaal'a kamuflaj ceketi ve umursamaz duruşu ile bol bol kalp gönderiyorum!


Julianne Hough çiçekli eteği ve mini t-shirtüyle çok cici ♥


Milla Jovovich'in eski şaşaalı günlerini özlüyorum..


Olivia Munn belli ki çok acıkmış!
Yediklerine bakmaktan sokak stilini yorumlayamıyorum!


Rumer Willis'in bir anı bir anına uymuyor!
Yırtık jean'e, elinden düşürmediği Celine çantasına ve askılı siyah elbisesine kocaman bir ♥


Taylor Swift'tin üzerinden bu hafta şıklık akıyor!


Amanda Seyfried elinde kahvesi ve telefonu ile köpeğini gezdirmeye çıkmış.
Sokak hali oldukça spor ama hoş...


Jessica Alba'nın hangi kombinine hangi yorumu yapacağımı bilemiyorum!
Favorim bu yazın olmazsa olmazı çiçekli tulumlu sokak hali oldu...

devam edecek..

1 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev