9 Ocak 2014 Perşembe

Ünlülerin sokak hali - 17

Yeni yılın ilk "ünlülerin sokak hali" yazısında Heidi Klum, Jessica Alba, Ashlee Simpson, Taylor Swift, Jennifer Morrison, Emily Blunt, Kim Kardashian ve Olivia Wilde var.


Heidi Klum'un kaplan figürlü  BCBG Max Azria kazağı bu kışın hit parçalarından.


Jessica Alba'nın leopar desenli Simone Camille sırt çantası çoook güzel!


Ashlee Simpson'ın salaş sokak stilini seviyorum ben.
Chloe babetleri yerine daha maskülen bir ayakkabı giyseymiş ama keşke!


Taylor Swift liseli genç kız olmuş!
Sarı pabuçları Charlotte Olympia, bordo çantası ise Tod's..


Jennifer Morrison'ın cici topuzuna hasta oldum!


Anne olmaya hazırlanan Emily Blunt, jean, beyaz t-shirt ve sneakerlarla pek rahat görünüyor.


Kim Kardashian'ı özlemiştik değil mi?
Pubra pembe, bebek mavi ve meşhur kalçaları..


Olivia Wilde'ın yırtık jean'ini, salaş t-shirt'ünü ve çirkin botlarını sevmedim!

devam edecek..

1 yorum:

  1. tabiki Jessica Alba'ya bayıldım, Kim'in renk seçimini sevdim sadece Emily'nin de sade hamile şıklığı çok hoş..=)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev