17 Mayıs 2013 Cuma

Kim Kardashian'ın zavallı ayakları!

Hamileliğin son üç ayına giren Kim Kardashian'ın zavallı ayaklarını görünce içim parçalandı resmen!
O evrelerden geçmiş bir kadın olarak hamileliğin zorluklarını hele böyle göz önünde bir TV şov girl'ü için daha da zor olduğunun farkındayım.
 Hamile kadın komplekse girer, mani olamadığı şişlikler moralini bozar, ben hala güzelim demek ister ve güzelliği, şöhreti uğruna kendine böyle eziyetler eder!
Topuklu ayakkabıyı geçtim ama bilekten bantlı ve bantları sıkı bir ayakkabı ile kendine bu kadar eziyet etmene ne gerek var Kim!
Göz önünden biraz kaybolsam unutulmazsın emin ol!
Zaten tonla paran var 3-5 ay kazanmasan da olur di mi ama!
Cık cık cık...

9 yorum:

  1. hayatımda böyle berbat bir görüntü görmedim, neyin peşindesin hatun, giy ayağına uyan bi pabuç, düzgün bi elbise... cidden çekilmesi lazım en az 5-6 aylığına ortalardan...

    YanıtlaSil
  2. off çok fena çok.. adam gibi bir sandalet falan giyse hem daha şık hem de rahat olacak haberi yok bunun....

    YanıtlaSil
  3. Fotoşop :) yani ben öyle olmasını diliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Bu kadının kafası biraz az çalışıyo bence.
    İnsanlar dalga geçsin diye giymiş heralde

    YanıtlaSil
  5. Bence kasten yapiyor ya bu kadar olmaz reklamın iyisi kotusu olmazmış:)
    http://mervelil.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de kasten yapıyor. bu kadar kör olamaz çünkü. onunla sürekli dalga geçen medyanın üstüne üstüne gidiyor, bilerek malzeme veriyor. ama bunu yaparken de boşu boşuna kendini rezil ediyor.

      Sil
  6. Neyin ispatı bu ?? Hamileyim ama herşeyi giyebiliyorum bak derken komik duruma düşmek bu olsa gerek.

    YanıtlaSil
  7. çok fena ya.. yazık o topuklar onu nasıl taşıyor ?!

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev