2 Şubat 2013 Cumartesi

Miranda Kerr'in haftalık stili - 8

Miranda Kerr'in haftalık stilini her Cumartesi yayınlıyorum.
Epey sevildi ve oldukça da ilgi görüyor.
Bu hafta bakalım neler giymiş...


Miranda Kerr, Orlando Bloom ve oğulları Flynn hava alanı çıkışında görüntülenmiş.
Duruşları ve stilleri ile birbirine çok yakıştırıyorum ben onları.
Miranda Kerr mavi jean'i, siyah bluzu ve Isabel Marant sneakerları ile oldukça rahat görünüyor.


Miranda Kerr bu sezon Louis Vuitton en hit modeli olan dama desenli bej bir elbise giymiş.
Ten rengi pabuçları da Louis Vuitton.


Miranda Kerr eşi ve oğlu ile Meksika sahilinde.
Burada stile dair pek bir şey yok ama ben yine de paylaşmak istedim.
Keşke Miranda bornozunu çıkarsaymış değil mi?


Gri basic t-shirt'ü, lacivert jean'i, Givenchy çantası ve Miu Miu gözlükleri ile yine hava alanı için uygun bir stil içinde Miranda Kerr.

3 yorum:

  1. Miranda Kerr'e de bu aileyede bayılıyorum :)
    Miranda Kerr haftalık postlarını çok seviyorum,belki Rosie Huntington Whiteley içinde yapmayı düşünürsünn ? :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Bir numaramda Jessica Alba ve ailesi var :))
      Rosie Huntington Whiteley'e bir ara çok sık yer veriyordum blogta ama bu ara onu sadece havaalanında görüyoruz o yüzden yazmaya değer bir şey bulamadım. Aklımda olsun :)

      Sil
  2. Jessıca da post yapmaya değer doğrusu, onlarda çok güzel bir aile çünkü. Alev başarılar :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev