15 Ağustos 2012 Çarşamba

Yves Rocher Pur Bleuet göz makyajı temizleyicisi

Yves Rocher Pur Bleuet göz makyajı temizleyicisi ile tanışmayan var mı bilmiyorum ama ön yargılarım nedeniyle blogger'lar ve makyaj guruları arasında pek sevilen bu ürünü ben biraz geç keşfetmiş oldum.
Ben genelde makyaj temizleyicisi olarak su bazlı ürünler yerine kremsi olanları tercih ediyorum. 
Yves Rocher Pur Bleuet göz makyajı temizleyicisi ile tanışıp yoğun göz makyajını bile neredeyse tek adımda kolayca temizlediğini gördükten sonra fikrimi değiştirdim.


Suya dayanıklı makyajı kolayca temizleyen Pur Bleuet, Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajını temizlerken hassas göz çevresini yatıştırıp, rahatlatıyor.
 Çift dokulu formülü ile ekspres temizlik sağlayan Pur Bleuet'ü kullanmadan önce çalkalıyor ve pamuk yardımıyla kolayca temizleyebiliyorsunuz.
22.9 TL'lik fiyat etiketine sahip Yves Rocher Pur Bleuet'e indirim ve kampanya dönemlerini takip ederek daha uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev