19 Mayıs 2012 Cumartesi

Gratis "Anneler Günü" indiriminden ne aldım?

Gratis'te geçen Cumartesi anneler gününe özel %50 indirim vardı.
3 ruj, 1 allık, 1 far, 2 maskara ve 1 concealer aldım.
The Balm'dan Mary-Lou Manizer aydınlatıcı ve Frat Boy allıkta alacaktım ama maalesef sabah erkenden tükenmiş.
Başka zamana kaldı onlarda...





Loreal Telescopic Carbon Black Maskara


Max Factor Mastertouch Under-eye Concealer



Maybelline Color Tattoo 35 - On and on Bronze


Max Factor 510 English Rose 

The Balm Ima Goodkisser


Loreal 102 Mauve Cherie


The Balm Cabana Boy

Allık ve rujların rengi birbiri ile ne kadar uyumlu değil mi?
Bu ara pembe ve şeftali tonlarına taktığım çok belli mi :)

5 yorum:

  1. Ima Goodkisser ne kadar da güzelmiş =)güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. ima good kisserin dudaktaki swatchını yapabilirmisiniz? birde fiyatını söylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda swatchlarım. Fiyatı ise 28 TL'ydi sanırım. Ben indirimde 14 TL'ye aldım.

      Sil
    2. Deniz merhaba,
      Bloga post yapmayı düşünmediğim için resmi aşağıdaki linke yükledim.

      http://farm9.staticflickr.com/8469/8097692620_ab035deaeb_z.jpg

      Umarım işine yarar.

      Sevgiler,
      Alev

      Sil
  3. çok teşekkürler yaramazmı saolun :))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev