18 Nisan 2012 Çarşamba

Mavala 162 Rose Shell

Taslaklarda unutulmuş bir oje bu! 
LuxyBox'un Ocak kutusunda favorimdi ama yazmamışım nedense...
Pudra tonlarında oje arayanlara tavsiye edebilirim.
Ben oje'de 3. katı sevmiyorum ama bu oje 3. katı istiyor.
Fotoğraflara bakınca hafif dalgalanmalar, çizgiler dikkatimi çekti!
Bir daha ki sefere 3 kat uygulayacağım :D
Mavala ojelerle ilk defa Rose Shell sayesinde tanıştım.
Kalitesi hemen hissediliyor.
Ben sevdim ve eldeki stokları eritince tekrar denemek isteyeceğim bir marka oldu.
Gerçi fiyatına göre ml'i biraz az ama hangi ojemi bitirebiliyorum ki diye düşününce çok kafaya takılacak bir ayrıntı gibi gelmedi!
Sevdim yani 





Arka fonda duran balıklar şimdi kocaman oldu!
Ne kadar geç yazmışım hesap edin!!

2 yorum:

  1. renge bayıldım, çok elit görünüyor :) tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Sevda; Rica ederim, ne demek...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev