9 Mart 2012 Cuma

Alessandra Ambrosio, Türkiye'de

Victoria's Secret'in baş meleklerinden Brezilyalı Süpermodel Alessandra Ambrosio, Philips SatinSoft epilatör'ün tanıtımı için bugün Türkiye'ye geldi. 
2. kez anne olmaya hazırlanan  Alessandra Ambrosio bu akşam saat 23:00'de Kanal D'deki Beyaz Show'a da konuk olacak.
Meraklılarına duyurulur.


Alessandra Ambrosio: Benim tercihim Philips Satin Soft 

Dünyaca ünlü Süpermodel Alessandra Ambrosio, Philips SatinSoft’u neden tercih ettiğini şu cümlelerle anlatıyor; “Philips, epilasyon teknolojilerinin geliştirilmesinde uzman bir marka. Benim de güvenle kullandığım ve cildime özen gösteren zengin bir ürün grubuna sahip. Ben Philips SatinSoft epilatör kullanıyorum. En önemli güzellik sırlarımdan biri de kesinlikle bu epilatör. Yeni Philips SatinSoft epilatör ile kısa zamanda pürüzsüz ve ipeksi bir cilde kavuşabiliyorum. Üstelik etkisi haftalarca sürüyor. Islak ve kuru kullanım özelliğiyle de beklentilerimi tam anlamıyla karşılıyor. Philips SatinSoft’la ulaştığım pürüzsüz güzel cilt sonucu sayesinde kendime güvenim tam ve her zaman kadınsı hissediyorum. Üstelik kazandırdığı zaman sayesinde kızıma ve eşime vakit ayırabiliyorum. Yoğun iş temposunda da tatilde de Philips epilatörümü yanımdan hiç ayırmıyorum. Yoğun çalışan tüm kadınlar ve özellikle anneler, aslında kendilerine ve sevdiklerine daha çok vakit ayırmak isteyen herkes, Philips SatinSoft kullanarak hem mükemmel pürüzsüz bir cilde sahip olabilir hem de sevdiklerine daha çok zaman ayırabilir." diyor.

www.philips.com/newscenter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev