9 Ağustos 2011 Salı

Nicole Scherzinger'in tercihi ZigTech

Reebok'un yeni koşu ayakkabısı ZigTech Amerikalı şarkıcı Nicole Scherzinger'in favorisi olmuş. Pembe - beyaz ZigDynamic ayakkabılarını ben de çok sevdim :D
Nicole Scherzinger diyor ki; koşmayı çok seviyorum o yüzden de Reebok ZigTech benim için en ideal ayakkabı. ZigTech'in koşu esnasında sağladığı hafiflik ve rahatlığa bayılıyorum. Koşu beni hem fiziksel hem de zihinsel olarak zinde tutuyor. Koşmanın ve antrenman yapmanın vücudumuz için inanılmaz faydaları var ve bunun için spor salonuna gitmeye gerek yok! Dünyanın neresinde olursanız olun ihtiyacınız olan tek şey ZigTech ayakkabılarınız...

2 yorum:

  1. neredeyse hiç spor ayakkabı giymem kopuşumu gezdirirken spor yaparken bile ama bunları çok beğendim bir tane almalıyım bence :) koşu konusunda haklısında onu aksatmayan alışkanlık haline getirebilen görmedim ben :(

    YanıtlaSil
  2. ben de bayıldım bu pembe spor ayakkabılarına :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev