11 Kasım 2010 Perşembe

Strawberry alışverişim!

Yazlık aldık tadilat yaptık derken bir süre kozmetik harcamalarına ara vermiştim ama yılbaşı indirimlerinin Çilek'de başladığını görünce bir kaç parça almadan duramadım!
Calvin Klein'in kırmızı ruju {venus} ve pembe far'ı strawberry'nin hediyesi..
Makyaj yaparken fırça kullanmayı çok seviyorum ama henüz istediğim gibi bir fırça koleksiyonuna sahip değilim. İlk fırsatta alınacak listemde Mac veya Sigma set var ama bakalım ne zaman gelecek onlara sıra! Bu Estee Lauder Eyeshadow Blending Brush 11E far'a gölge yapmayı sağlayani renkler arasında geçiş yapmaya yarayan bir karıştırma fırçası. Fiyatı 27.5 TL
Burberry kokuların benim hayatımda çok özel bir yeri var. Kışın olmazsa olmaz parfümün Burberry Classicdir. Bahar'da ise Weekend' tercih ediyorum. 100 ml indirimde 68 TL..
Bobbi Brown'un allıklarının methini çok duymuştum. % 50 indirime girince ben de Rose allık sipariş verdim. Ürün 10 gr ve fiyatı oldukça uygun 27,5 TL
Bu kalemtraşlar 1 alana 1 bedavaydı! O yüzden aldım :p 10 TL
Sarah Jessica Parker'dan favori kokum aslında benim "Lovely" ama arkadaşımın ısrarı ile bu defa Covet aldım. 100 ml 45 TL o yüzden kaçıramazdık :)

2 yorum:

  1. güle güle kullan cnm aldıklarını:)bende indirimden bişiler aldım benimkiler daha gelmedi ama ck rujun renginin adı ne acaba? bana hepsi çok koyu geldi rastgele seçiverdim:)

    YanıtlaSil
  2. Dawn; teşekkür ederim. Sende güle güle kullannnn. Bende rastgele seçtim. CK rujum Venus..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev