7 Eylül 2010 Salı

"Kuş Kafesi" duvar stickerım!

Limango'dan aldığım stickerları şurada yazmıştım ama ürün defolu gelince iade ettim ve bir süre sonra aynı ürün Markafoni'ye gelince yeniden şansımı denemek istedim. Sünnet'e yetişmedi ama geç de olsa benim hayalimdeki duvarı süslüyorlar şu an!
Yapıştırması sandığım kadar kolay olmadı haberiniz olsun!
My Koo'yu epey uğraştırdı ama zevkle yaptı sağolsun :p
Limango ve Markafoni davetiyesi için annelerlehayatadair@gmail.com adresini referans gösterebilirsiniz.

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş, merdiven duvarı için iyive hoş bir seçim..

    YanıtlaSil
  2. ne kadar şık olmuş
    harikalar

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş bunlardan ben de çok istemiştim ama cesaret edememiştim almaya, ama sizde görünce bayıldım:) kısmet bir dahaki kampanyaya! sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, merdiven duvarı için iyive hoş bir seçim..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev