10 Ekim 2009 Cumartesi

Lüks çanta kiralama sitesi {Kutudaki Lüks}

Sex and the City'de Carrie ve asistanı arasında geçen bir diyalog vardı hatırladınız mı? Carrie Arizonalı genç asistanının Louis Vuitton çantasını görünce şaşırmış nasıl bu kadar pahalı bir çantası olabildiğini sormuştu. Genç kadında 2 haftalığına kiraladığını söylemişti. O zaman içimden neden bizde böyle bir şey yok diye geçirmiştim sanırım birileri benim iç sesime tercüman olmuş ve www.luxinabox.com adlı online çanta kiralama sitesini kurmuş. Balenciaga, Bottega Veneta, Burberry, Celine, Chanel, Chloe, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Escada, Fendi, Gucci, Hermes, Jimmy Choo, Louis Vuitton, Marc Jacobs,Oscar De Le Renta, Prada, Roger Vivier ve Yves Saint Laurent'in birbirinden şık modellerine ister 2 günlüğüne isterseniz 2 haftalığına sahip olabilirsiniz. Fiyatlar modele ve markaya göre değişiyor. Mesela Chanel'in ikon olan 2.55 modeline 2 hafta sahip olabilmek için 285 TL ödüyorsunuz. Victoria Beckham'ın elinden düşürmediği Hermes Birkin'in 1 haftalık fiyatı ise 640 TL. Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.

3 yorum:

  1. çantalar harika.. da!! :))

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun mantığında biri olarak kırmızı çantaya öldüm bittim. Fiyatı da orta halli vatandaşı öldürecek cinsten. Kiralama olayı iyiymiş ama onun yerine sürekli bende olacak bir taklit daha iyi olur sanki :)

    YanıtlaSil
  3. ay yok korkarım ben kira olayından..başına bi iş gelse yandım :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev