25 Ağustos 2008 Pazartesi

Accessorize 2008\ 09 kış koleksiyonu

Accessorize'yi beğenmeyen var mı bilmiyorum ama ben çoook seviyorum. Mağazaya her girişimde mutlaka alacak bir şeyler bulurum. Bunlar taze taze kış koleksiyonundan benim seçtiklerim. Tarkan poşu takar Accessorize yapmaz mı yapar ve meraklılarına satarrrr. "Fiyonksever" olarak bu saç bandını almazsam olmaz. Ama mümkünse canım Vatanımda da bu fiyata olsun :) Çantalar, çantalar. Mini mini çantalar. Hepsi çok güzel. Birini seçmem gerekirse ekoseli olanı alayım, mümkünse :) Çengelli iğneden olma bu broşa bayıldım. Bende yapmak istiyorum beceremezsem alırım. Bir de 14 Euro olan bileklikte keşke benim olsaaaa

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzeller özellikle minik çantalar..bu arada aynı bileklikten keşke benim de olsaa:)ayrıca flame bence yapabilirsin o çengelli iğneli broştan:)zor değil gibi.

    YanıtlaSil
  3. Pammukgzm; hoşgeldin. İkimiz içinde dileyelim o zaman. Evrennn duy sesimizi, getir deileklerimizi :)

    Çengelli iğne ya alınacak, ya yapılacak :)

    YanıtlaSil
  4. Bende accessorise'ın herşeyine bayılıyorummm. hepsini almak istedim şimdi ya :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçektende Accessorize'nin çok farklı göze hoş gelen tasarımları var.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev