1 Kasım 2017 Çarşamba

Ünlülerin sokak hali – 182

Bu hafta Selena Gomez, Fergie, Jessica Gomes, Michaela Kocianova, Kendall Jenner, Ashley Tisdale, Claire Foy, Jennifer Garner, Hilary Duff, Jenna Dewan Tatum, Dakota Johnson, Romee Strijd, Bella Thorne, Cindy Crawford, Sofia Vergara, Naomi Watts, Kourtney Kardashian, Karlie Kloss, Reese Witherspoon, Ashlee Simpson ve Mila Kunis sokak stiliyle konuk oluyor bloga.
Sizce en ilham verici sokak stili hangi ünlüye ait?


Selena Gomez


Fergie


Jessica Gomes


Michaela Kocianova


Kendall Jenner


Ashley Tisdale


Claire Foy


Jennifer Garner


Hilary Duff


Jenna Dewan Tatum


Dakota Johnson


Romee Strijd


Bella Thorne


Cindy Crawford


Sofia Vergara


Naomi Watts


Kourtney Kardashian


Karlie Kloss


Reese Witherspoon


Ashlee Simpson


Mila Kunis

devam edecek...

1 yorum:

  1. Fergie yi benim tarzima yakin buldum. Romee ise fizik avantajini iyi kullanmis. Ikisini sevdim.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev