2 Şubat 2017 Perşembe

Denedim: Yves Rocher kadife dokunuşlu far ve saten dokunuşlu allık

Yves Rocher'ın sonbahar - kış koleksiyonunda yer alan ve benim bir süredir severek kullandığım kadife dokunuşlu farları ve saten dokunuşlu seride yer alan allığından bahsetmek istiyorum size.

Yazının başında Yves Rocher'ın bu ürünleri basın numunesi olarak gönderdiğini belirtmek isterim. Ama ben markayı yıllardır severek takip ettiğim için eğer onlar yollamasaydı da ben merakıma yenik düşüp bir kaç rengini alırdım :D





37, 45 ve 14 numaralı ürünler mat far.
10 numara ise allık.


Yves Rocher 45 Orange Cosmos Mat far: Turuncu tonlarda hem kalıcı hem de kolay ulaşılabilir bir far bulmak pek kolay değil. Benim bu farlar arasında en sevdiğim renk bu oldu o yüzden. Hem çok kalıcı hem de sürümü oldukça kolay.  Benim favorim bu far oldu. Hatta ofiste arkadaşlarım da beğenip aldılar bu rengi :D


Yves Rocher 14 Rose Boise Mat far: Nude-gül kurusu arası oldukça doğal bir renk. Hem tek başına hem de eyeliner ile birlikte bu tonları kullanmayı seviyorum ben.


Yves Rocher 37 Brun Cafe Mat far: Klasik mat koyu bir kahverengi. özellikle kirpik diplerinde açılı bir eyeliner fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum. Tek başına far olarak da gayet başarılı bir sonuç veriyor. Smokey makyajlarda siyah daha sert bir ifade katarken mat kahveler daha soft bir görünüm sağlıyor.



 Yves Rocher 14 Rose Boise Mat farı yine Yves Rocher 01 Taupe Rose oje ile birlikte kullanmayı çok sevdim ben. Far, ruj ve ojenin uyumlu olması beni mutlu ediyor :)


Yves Rocher 01 Taupe Rose oje + Yves Rocher 14 Rose Boise Mat Far

Yves Rocher'dan kadife dokunuşlu tekli far serisinde sedefli, mat ve ışıltılı olmak üzere 30'dan farklı renk mevcut. Ürünler 2.3 gramlık bir ambalaja sahip. Liste fiyatı 32.90 TL, indirimde ise 20 liraya iniyor. Bana göre indirim döneminde kaçırılmaması gereken ürünlerin başında bu far serisi geliyor. 


Yves Rocher Saten Dokunuşlu Allık serisinden 10 Rose Acajou rengi.



Yves Rocher 10 Rose Acajou allık: İçerisinde bakır yansımalar bulunduran gül kurusu - şeftali tonlarında bir allık. Bu renk bir allığım olmadığı için severek kullanıyorum. Hatta ben bu allığı far olarak kullanmayı da çok çok sevdim.
4 gr'lık ambalaja sahip bu allığın liste fiyatı 52.90 TL. İndirimde 30-35 liraya düşüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev