8 Haziran 2014 Pazar

Johnson’s ve Listerine'den şımartan iki hediye

İsimlerimizin yazılı olduğu Nutella kavanozları ve Coca Cola kutularından sonra Johnson’s ve Listerine'den beni şımartan iki güzel hediye aldım.


Johnson’s baby yağ ve 6 etkili Listerine Total Care


Johnson’s baby yağın üzerinde "Bu sefer bebekler için değil senin için Alev" yazıyor.  
 Listerine Total Care'de ise ismim "Alev Uçar"...
Kullanmaya kıyabilecek miyim bakalım!


Listerine Total Care

“6 Etki 1 Arada” koruması ile çoklu fayda sağlayan ilk sıvı ağız bakım ürünü Listerine komple ağız hijyeni sağlar, çürüğe karşı dişleri güçlendirir. Dişin doğal beyazlığını korumaya yardımcı olmak için tartar birikimini önler. 24 saat ferah nefes sağlar. Diş etlerinin sağlıklı kalmasını sağlar. Plak oluşumunu azaltır. 
"Bizim evde epey bir süredir Listerine kullanılıyor zaten! 6 etkili Total Care'yi de hemen denedik. Diğer ağız bakım suları gibi keskin bir tadı var. Ama ağzınızın derinlemesine temizlendiğini hissediyorsunuz. Mutlaka bu markayı kullanın demiyorum ama diş bakım rutininize mutlaka ağız bakım ürünü ekleyin."


Johnson’s baby yağ

Islak cilde uygulandığında kuru cilde uygulanan pek çok krem ve losyona göre, cilde 10 kata kadar daha fazla nemi hapseden Johnson’s baby yağ, 3 kolay adımda bebeklerinki gibi ipeksi yumuşaklıkta, ışıldayan bir cilt kazandırır. 
"Ben Johnson’s baby yağı tavsiye edildiği gibi banyodan sonra ıslak cildime uyguluyorum ve ardından kurulanıyorum. Yumuşacık ve oldukça nemli bir cilde sahip oluyorum. Size de tavsiye ederim."

Teşekkürler Forte İletişim...

1 yorum:

  1. Bu gargaranın gerçekten koruma etkisi var mı bilmiyorum ama nefesi tazelediğini çok iyi biliyorum.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev