24 Ağustos 2013 Cumartesi

Ünlülerle günün makyajı - 2

Bakalım bu defa makyaj konusunda kimler ilham vermiş bana...


44 yaşındaki Avustralyalı aktris Cate Blanchett beyaz teni ile makyaj konusunda şanslı kadınlardan biri bana göre. Hafif bir allık, rimel ve kırmızı ruj ile tanrıçalar kadar çekici olabiliyor!


Rachel Bilson'ın saçları o kadar özensiz toplanmış ki nude tonlardaki makyajı kaybolup gitmiş.
Yine de sevdim ben 


Lily Collins'e bak bak doyamadım resmen!
Bir ruj bu kadar mı yakışır 


Jennifer Aniston'ın da saçı başı dağılmış rüzgardan.
Doğal tonlardaki bu tarz hafif ışıltılı makyajlar ona çok yakışıyor.


Amerikalı aktris AnnaSophia Robb tam yaşına göre "19" bir makyaj yapmış.
Şahane görünüyor..


33 yaşındaki ABD'li oyuncu Minka Kelly ten ve saç rengi ile uyumlu toprak tonlarında bir makyaj yapmış.
Çok beğendim 


Amanda Seyfried'in smokey makyajı çok çok başarılı!


Amber Heard'a var ile yok arasındaki bu porselen makyaj çok yakışıyor.


Julianne Hough payetlerle süslü bol ışıltılı bir elbisesi için sade makyaj şart.


Diane Kruger'a bu solgun makyajı yakıştırmayan, hayalet gibi göründüğünü söyleyenler var ama ben seviyorum.
Alıştık onun bu haline...


Olivia Wilde bakışların cazibesine kapılmış ve gözlere yoğunluk vermiş.
Dalgalı saçları ile çok seksi olmuş.

devam edecek..

1 yorum:

  1. ben bu aralar lily collins in makyajını çok beğeniyorum, özellikle de eski haline kıyasla çok farklı

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev