23 Nisan 2013 Salı

Yeni Mudo çantalarım

Mudo'nun online alışverişinden daha önce bir kaç aksesuar almıştım ama sürekli alışveriş yaptığım bir site değil. Evime çok yakın bir Mudo olunca görerek seçmek daha pratik geliyor bana. Geçen eşimle klasik bir Mudo turuna çıktığımızda bu mavi çantayı beğenmiş keşke kırmızısı olsa diye aklımdan geçirmiştim. Sonra ise mavi rengin daha kullanışlı olduğunu düşünüp -neon sarısı rengi de mevcut- indirime girince bir bakmak lazım diye evrene ufak bir mesaj göndermiştim.
Bazı mesajların cevabı çok çabuk gelebiliyor!
Bana öyle oldu en azından...


Dün www.mudo.com.tr'den indirim maili gelince bir şansımı denemek istedim.
Mavi çanta 119 TL'ydi. Sepete attım ve ücretsiz kargonun yanı sıra 25 TL'lik bir indirim uygulandı. Başka neler var diye sitede gezinirken sepetinizi 200 TL'ye tamamlayın 50 TL indirim kazanın diye bir mesaj belirdi ekranda. Benim indirim ve ücretsiz kargo kelimelerine zaafım olduğu için 109 TL'lik neon turuncu satchel çantayı da ekledim sepete. Oldu mu sana 75 TL'lik şahane bir indirim!
Durun daha burada bitmedi!!

Ödeme sayfasına ilerleyince nakit ödemelerde %12'lik bir indirim daha uyguladılar.
Bana bu iki çanta neredeyse tek çanta fiyatına gelmiş oldu anlayacağınız.
Sizlere de Mudo'nun online alışverişini şiddetle öneriyorum 

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Reklam olduğu zaman altına mutlaka "advertorial" içerik olduğunu belirtiyorum.
      Faturayı göndermemi ister misiniz?

      Sil
  2. Çok güzel çantaları çok uygun fiyata almışsınız, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev