16 Ağustos 2012 Perşembe

D'arc by İlknur Karasoy deri bilekliğim

Lidyana.com'da D'arc bileklikleri görür görmez mutlaka "benim olmalı" dedim.
İlknur Karasoy'un tasarladığı birbirinden renkli ve farklı aksesuarlar arasından benim favorim üç charmlı olan bu siyah deri bileklik oldu.
Pembe, sarı ve beyaz charm seçenekleri vardı ama ben diğer aksesuarlarımı da düşünerek sarı charmda karar kıldım.
Üzerindeki harfler beni, eşimi ve oğlumu simgeliyor.
Çok sevdim 






Saat; DKNY, yüzükler; Welch, bileklik; Nayad Bal, oje; Rimmel Pro French Rose 445

4 yorum:

  1. nimoda da görmüştüm gerçekten çok şahane ve şık güle güle canım :)

    YanıtlaSil
  2. cok kaba duruyor hic sevmedim kusura bakmayin

    YanıtlaSil
  3. bi magaza var mi bunlarin aksesuarlarini ayrica alabilecegim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lidyana.com'da harf ve figürleri de satılıyor.
      Bilginize

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev