22 Mayıs 2012 Salı

Kaft Design alışverişim

Beni Blog, Twitter ve Facebook hesaplarımdan takip edenler online alışverişe ne kadar meraklı olduğumu çok iyi biliyorlar. Aksesuardan kozmetiğe, ayakkabıdan çantaya, elbiseden bluza, nevresimden mutfak gereçlerine kadar hemen hemen her şeyi internetten satın alıyorum.
Son keşfim ise Kaft Design oldu.
Her yerde gördüğünüz sıradan grafiklerden sıkıldıysanız Kaft Design'a uğramanızda fayda var.
Ben tercihimi oğlumun ve benin ismimin baş harfi olan "A" t-shirt'ten yana kullandım.
18 Mayıs gecesi verdiğim sipariş bu sabah elime ulaştı.
T-shirt'ün malzemesi %100 Koton ve üzerindeki baskı da emprime.
Kaliteden kesinlikle taviz verilmemiş.

Tasarlanan her t-shirt'ün kendine özgü bir hikayesi, bir sözü var.

Mesela benim tişörtüm "Kapını kapat. Yazarken omzunun üstünden kimse bakmasın. Başkalarının senden ne duymak istediğini bulmaya çalışma, kendinin ne söylemek istediğini bulmaya çalış. İnsanlara verebileceğin tek şey budur. Barbara Kingsolver" diyor.
Bayıldımmm bu söze!



Bizler estetik ve aynı zamanda kaliteli bir tasarım gördüğünde heyecanlanan, her tasarımın bir anlamı olsun, sıradan değil biraz farklı olsun diyen insanlarız. Bu düşüncemiz giyinirken de aynı. Kaliteli ürün belki bulunuyor ama üzerlerindeki grafikler genelde aynı. Farklı hissettirecek tasarımlar bulmakta zorlanıyorduk. Bu yüzden kendi tasarım görüşümüzü tshirtler üzerinde uygulayalım istedik ve bu basit fikir ile KAFT'a hayat verdik.

1 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev