6 Aralık 2011 Salı

VanilyaClub Aralık Kutusu

VanilyaClub'un Aralık ayı kutusu bu sabah elime geçti ve sıcağı sıcağına izlenimlerimi paylaşmak istedim.


VanilyaClub aylık üyelik ücretini 15 TL'den 35 TL'ye çıkardı. Bunun sebebi de deneme ürünlerinin yanı sıra paket içeriğine seyahat boy ve orjinal ürünleri de eklemeleri. Açıkçası ben Aralık kutusunu daha çok sevdim. Dağıtımı da Yurtiçi Kargo ile yapmaya başlamalarına çok sevindim. Geçen ay en son benim kutum gelmişti çünkü :)

Hadi gelin birlikte bu sevimli kutuyu karıştıralım!

Siyah bir kutu ile karşılaşıyoruz önce...

Daha sonra krem rengindeki asıl kutuya ulaşıyoruz.

Yeni yıl'a özel çok şık sunum hazırlamış VanilyaClub. Sevimli bir çan bile eklemişler pakete...

İşte Aralık kutusu...

İçindekiler;
Priori CoffeeBerry serisinden leke açıcı krem, gece kremi, vücut bakım kremi 1,5 ml
Nuxe’den çok amaçlı kuru yağ – 10 ml
L’occitane Verbana el kremi – 10 ml
L.A Girl Immense Mascara – orijinal boy
Jane Iredale dudak dolgunlaştırıcı
Jane Iredale spf 20 mineral kapatıcı pudra
Fruttini dudak parlatıcı – orijinal boy

1 yorum:

  1. ya allah aşkına buna 35 tl mi verdin? o rimel no name bir marka orjinal boy olsa nolur olmasa nolur?..tek güzel ürün nuxe o da 10 ml'cik...yazık olmuş parana bence

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev