Terzilik hizmetini daha fazla müşteri memnuniyeti amacıyla hayata geçirdiklerini belirten Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan, “Bu uygulamamızla kişiye özel, anlık hizmet sunuyoruz. Mağazalarımıza gelen müşteriler, iki şeyin çok hızlı olmasını istiyor: Tadilatın ve ödeme işlemlerinin. Başlattığımız bu uygulama kapsamında usta terzimiz detaylı bir ölçü çalışmasının ardından tadilat işlemlerini kendisine özel camekan alan içinde müşterilerimizin gözü önünde yaparak ürünü anında teslim ediyor” demiş.
MODA, TRENDLER, SEZON KOLEKSİYONLARI, KOZMETİK, ÜNLÜLER DÜNYASI VE DEKORASYONLA İLGİLİ GÜNCEL HABERLERİN YER ALDIĞI WEB GÜNLÜĞÜ...
4 Eylül 2011 Pazar
Pierre Cardin modanın mutfağını müşterilerine açıyor
Pierre Cardin, İstinyePark mağazasında müşterilerine özel terzilik hizmeti başlatmış. 40 yıllık usta terzi, Pierre Cardin müşterilerinin tadilat işlemlerini kendisine özel camekan alanda, müşterilerin gözü önünde yapıp kıyafetlerini bekletmeden teslim ediyor. Terzi aynı zamanda “haute couture” hizmeti kapsamında ölçü alıp müşterileri yönlendiriyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Çok güzel bir uygulama gerçekten. Terzilik ufak bir iş için beklemek yada güvenemediğimiz terzilere teslim etmek zorunda değiliz o zaman artık heryerde olsa keşke:)
YanıtlaSil