4 Eylül 2011 Pazar

Onun modası asla geçmez...

Bazı ikonlar dünyada hiçbir zaman eskimez ve yıllar geçse de moda olmaya devam eder. Onitsuka Tiger’ın her dönemde moda olan klasik çizgili Mexico’66 ve California’78 modelleri senelerin ikonları arasında yer alıyor. Onitsuka Tiger Mexico’66 klasik silueti ile her dönemin moda ikonları tarafından da tercih edilen modellerin başında geliyor. Özellikle rahat giyimi, düşük tabanı ve çok çeşitli renk alternatifleri ile Mexico’66lar kendini özgürce ifade ederken şıklığından da taviz vermek istemeyenlerin imdadına yetişiyor. Onitsuka Tiger’ın bir diğer efsane modeli California’78 ise klasik görünümüne “vintage” bir hava katan California’78 Vintage serisi ile yeniden ayakkabı dolaplarında yerini alıyor. Onitsuka Tiger California’78, kentli insanın giyim tarzına uyum gösteriyor ve tazıyla zamanda yolculuk yapmak isteyenlerin bir numaralı tercihi oluyor.

4 yorum:

  1. Yeşilli pembeli olan ne kadar şekermiş bu rengi görmemiştim bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve severek aldığım bir ayakkabı. malesef 1 sene içinde ayağımda parça parça oldu. dikişleri attı ve önünde-arkasında bulunan süet parçaları ne kadar temizlerseniz temizleyin beyazlamıyor.ayrıca ben yürüyüşte çok da rahat edemiyorum bu ayakkablarla. kısacası benim için verdiğim o 179 TL'nin asla karşılığı değil. görünüşü çok güzel, jeanlerle çok hoş duruyor fakat malesef ben hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  3. dıçççççççççççççç bencede hiç geçmezzzzzzzzzzzzzzz:)) konfor şık desen:))

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabı her zaman kullanıma bağlıdır... Benim iki senelik Onitsuka Tiger ayakkabılarım pırıl pırıl :)))

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev