26 Ağustos 2011 Cuma

Kim Kardashian'ın gelinliği

Kim Kardashian ve basketbolcu sevgilisi Kris Humphries geçtiğimiz hafta sonu evlenmişti. Los Angeles Montecito’da bir villada "evet" diyen çift düğünün fotoğraf ve görüntü haklarını bir kaç milyon $'a sattıkları için fotoğraflar anca basına yansıdı. Çift bu sayede hem düğünü bedavaya getirmiş hem de minik bir servet edinmiş. Konuklara siyah ya da beyaz kostüm giyme şartı koyan Amerikalı Tv yıldızının gelinlikleri ve kokteyl elbisesi ise Vera Wang imzasını taşıyor. Hintli gelinlere özenen Kim Kardashian'ın düğününü, gelinliklerini, kokteyl elbisesini ve değeri 15 milyon $'dan fazla olan Lorraine Schwartz mücevherlerini beğendiniz mi? 
Hadi azıcık dedikodu yapalım :D



Kim Kardashian'ın nikah töreni sırasında giydiği prenses kesimi gelinliği vücut hatlarını gizlemek için şahane bir seçim! Aynı hileye ben de evlenirken başvurmuştum :))




Gelin Kim Kardashian'ın nedimeleri tabi ki kızkardeşleri Kendal, Kylie, Kourtney ve Khloe



Kim Kardashian'ı saç ve makyaj konusunda genelde başarılı buluyorum. Düğün saçı ve makyajı Hintli gelinleri andırsa da başarılı bence..


Mutluluklar...

4 yorum:

  1. soyledıklerınızın hepsıne katılıyorum:)) bloguma beklerım:)) benım blogum karmakarısık bana aıt:)) ne gelkırse oyle..moda bloggerları ayrı bır ıs harıka yanı:))

    YanıtlaSil
  2. bu kadının özguvenıne bayılıyorum boyuna ters orantılı tavanlarda gezıyor:)

    Blogumdakı cekılıse beklerım:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  3. Resimler artık gözükmüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flickr'den kaynaklı. Yenilerini yükleyeyim hemen :)

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev