25 Nisan 2011 Pazartesi

Herry, her anneye yakışır...

Her kadın, özel günlerde hatırlanmak ister. Herry, kadınların en kutsal günü olan Anneler Günü’nde, her kadının gönlünü kazanacak zarif armağan seçenekleri sunuyor.
Fotoğraftaki yeşil Proenza Schouler çantaya aşık oldunuz mu siz de?
Şehirli,çağdaş ve yenilikçi kadına her zaman yaratıcı ve çekici seçenekler sunan Herry, bu Anneler Günü’nde de, "Anneme farklı ne alabilirim?" sorusunu keyifli bir alışverişe dönüştürüyor. Herry, birçok modeli için yaş kısıtını ortadan kaldıran, her tarza uygun, rahat kullanım kolaylığı sağlayan yeni koleksiyonu ile her anne için en çok beğeneceği, en uygun ürünü bulma olanağını sunuyor. İlkbahar - Yaz koleksiyonunda dört ana tema ile kadınların karşısına çıkan Herry, "Baharın romantizmi" ile saflığın ve doğallığın yansıdığı pudra tonları, beyaz ve lacivert renkleri kullanıyor ve her yaşa hitap ediyor. "Afrikanın Gizemi" ile haki, bej, taş renkleri ile genç anneler için zengin seçenekler sunuyor. Koleksiyondaki temalardan "Stil Kozası" beyaz, sarı, yeşil renkleri ile hiç yaşlanmayan anneleri hedeflerken, "Yeni Klasikler" ise gri, siyah ve lacivert renkleri ile daha olgun bir tarzı ortaya çıkarıyor.

2 yorum:

  1. bu yeşil çantayı nerede bulabiliriz herry istanbulda nerede var?bir bilgin var mı acaba,hakikaten aşık oldum çantaya:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgi hanım merhaba...
    Ben Herry'nin ajansıyla konuştum çanta onlara ait değilmiş! Proenza Schouler'un bayıldığım modeli.. Fotoğrafın altına linki ekledim zaten ama fiyat beni çok aşıyor :p

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev