MODA, TRENDLER, SEZON KOLEKSİYONLARI, KOZMETİK, ÜNLÜLER DÜNYASI VE DEKORASYONLA İLGİLİ GÜNCEL HABERLERİN YER ALDIĞI WEB GÜNLÜĞÜ...
1 Mart 2011 Salı
Prima ve Unicef Elele
Bugün, dünyanın dört bir ucundan 40 ülkeden 170 milyon kadın ve bebek, ölümcül ama kolay önlenebilir bir hastalık olan Anne ve Yenidoğan Tetanosu (AYT)’na karşı koruma bekliyor. “Sessiz Katil” olarak da bilinen AYT, Türkiye’de tamamen önlenmiştir ancak Dünya Sağlık Örgütü’nün rakamlarına göre dünyada her yıl 59.000 yenidoğanın ölümüne yol açmaktadır. İşin aslı, AYT’nin kolayca önlenebilir olmasıdır; yani tek bir kişinin bile bu hastalıktan ölmesi çok acıdır. Ancak tetanosa yakalanan kadınlar ve bebekleri genellikle o kadar ücra yerlerde yaşamaktadır ki, temel sağlık hizmetleri bile götürülememektedir. Bu kapsamda P&G, globalde Pampers® markasıyla, UNICEF işbirliğinde çok önemli bir projeyi üstleniyor. 2006 yılından bu yana Pampers®, 1 paket = 1 aşı kampanyasıyla, anne ve Yenidoğan Tetanosu’na (AYT) maruz kalan kadınları ve bebeklerini aşılatmaya destek oluyor.
Bu büyük kampanya kapsamında bugüne kadar 100 milyon anneye ve bebeklerine ulaşılarak bu hastalıktan korunmalarına yardımcı olundu. Şimdi biz de P&G Türkiye olarak Prima markamız ile bu sessiz hastalığa zayıf durumda olanlara yardım elimizi uzatmaya başlıyoruz. 1 paket = 1 aşı kampanyası ile Prima, her Prima®-UNICEF paketi için 1 yenidoğan aşısı değerinde UNICEF’e bağışta bulunacak. Bu sayede TÜRKİYE’NİN DUYARLI ANNE ve BABALARI annelerin ve bebeklerinin hayatta kalmalarına destek olacak. Bu kapsamda, yenilenen yüzleriyle Prima®-UNICEF paketleri ilk olarak Carrefour’larda yer alacak. Ayrıca Prima Dünyası'nın Facebook'daki sayfasını beğendiğinizde "like" hayat kurtaran 1 aşı bağışlamış olacaksınız. Şimdiden kampanyaya destek olacak tüm insanlara, anne ve babalara teşekkürlerimizi sunuyoruz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..
Alev