27 Ocak 2011 Perşembe

Magic Leverag Saç Bigudisi

Bloglar arasında gezintiye çıkmışken SS Design'da rastladım Magic Leverag Saç Bigudisine. Saça maşa etkisi verdiğini okuyunca alıp denemek istedim. Ben saçlarım için Remington'un saç düzleştiricisini ve elektrikli bigudisini kullanıyorum genelde. Evde de işimi görüyor bu ikisi. Maşa genelde benim saçlarımda pek etki göstermiyor, akıp gidiyor o yüzden edinmemiştim şimdiye kadar ama Magic Leverag'a bir şans vermek istedim. Online olarak aldım yine tabi :)Youtube'da videoları var almayı düşünenler "Magic Leverag" diye yazıp oradan inceleyebilirler.
Ambalajı bu şekilde.. İçerisinde 9 adet büyük ve 9 adet küçük bigudi var.. Yalnız alacak olanları uyarmak istiyorum uzun ve gür saçlılar için yetersiz olabilir 1 paket.. Ve köpük tarzı saç şekillendirici kullanmak şart!!
Ürünün kullanımı son derece pratik.. İçinden şişe benzer 2 parça bir çubuk çıkıyor ve o çubuğu bigudiyi geçiriyorsunuz. Sonra saçınızı çubuğun ucundaki çentik yardımıyla bigudinin arasından çıkarıyorsunuz. İlk kullanışta biraz karışık gibi geliyor ama sonra alışıyor insan..
Bu benim ilk denemem o yüzden çok başarılı olmayabilirim ama yaklaşık 1 saat beklettikten sonra maşa efekti verdi bu ürün saçlarıma.. Fiyatı uygun olduğu için alıp denenebilir bence..
Not; Magic Leverag Saç Bigudisini 13.95 TL'ye buradan aldım. 1 gün sonra da ulaştı elime..

3 yorum:

  1. GÜLE GÜLE kullan canım çok güzel olmuş saçların :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş ya ben de mi alsam? maşa gibi uğraştırıyo mu peki?

    YanıtlaSil
  3. SS Design; teşekkürler. Sayende :p

    Fashion in fection; Biraz uğraştırıyor tabi. Tüm saçı sarmak 10 - 15 dakika sürüyor ama o_O

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev