24 Haziran 2010 Perşembe

Siyah noktalara son!

Dr.Murad’ın siyah noktalardan kurtulmak için piyasaya çıkardığı ürünü "T- Zone Pore Refining Gel" özellikle T bölgesinde yoğunlaşan siyah noktaları hedef alıyor. Bu ürün patentli formülüyle siyah nokta oluşumunu engellemeyi, yağ üretimini kontrol altına alarak ciltteki parlamayı önlemeyi, içeriğindeki Salisik Asit ve Glikolik Asit cildi kurutmadan gözenekleri derinlemesine arındırmayı vaadediyor. Tüm yüze uygulandığı için ayrıca ciltteki yağlı ve kuru bölgeleri dengelemeye yardımcı olurken cildinize sağlıklı ve daha pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. T- Zone Pore Refining Gel'in {Siyah Nokta Problemine Karşı Bakım Jeli} fiyatı: 145 TL

5 yorum:

  1. strawberry'den 60 tl.'ye alabilirsiniz.. ben daha yeni sipariş verdim...

    YanıtlaSil
  2. hatta 3 ürün aldım murad'dan 130 küsür ödedim :)))
    iyi ki var
    http://tr.strawberrynet.com

    YanıtlaSil
  3. clinique pore minimizer'ımı düzenli kullanmaya devam edeyim, bununla da desteklersem sonuç muhteşem olur!

    YanıtlaSil
  4. vitamin esther c serisinin setinin siparişini evrdim strawberryden bakalım dedikleri kadar iyi mi...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev