13 Ağustos 2009 Perşembe

Tuliss By Tülin Şahin

Tülin Şahin Türkiye'deki en başarılı modellerden birisi bence. Kültürlü, disiplinli ve çekici bir kadın. Boş konuşmuyor ve bildiklerini çevresiyle paylaşmaktan da kaçınmıyor. Geçenlerde tesadüf eseri sitesini gördüm ve o günden beri izlemeye aldım :) Defile fotoğrafları, Kamera arkası görüntü ve videoları, günlük stil kombinleri, güzellik ve moda ile ilgili ipuçları verdiği hoş bir site. Bu hafta neler giymiş ve neler yapmış hep birlikte göz atalım, ilham alalım. Söz Tülin'de :) Yeniköyde bir çekime giderken, bu sezon bol bol gördüğümüz elektrik mavisi rengindeki penye elbisemi giydim. Her zaman farklı şekillerde kullanmayı çok sevdiğim fularım bu sefer kafamda. Ayağımda ise parmak arası terlik. Bu elbiseyi daha sonra bir arkadaşımın doğumgününe, topuklu ayakkabı ve koluma kalın bir bileklik takarak kullandım. Yaz için ideal bir elbise. Bir pazar günü arkadaşımın ikiz kızlarının doğumgünü için Fransız bahçesindeyim. Saçlarım gördüğünüz gibi yine bonus ;) hem pazar günü hem de bir bahçede olduğu için rahat bir şıklık seçtim. Üzerimdeki jean şort, taa 93 yılında kestiğim jeanimden :) Çok seviyorum hep giyerim. Şifon ve dantel karışımı bir gömlek seçtim üstüme, biraz şıklık için. Tam kapıdan çıkarken gözüme Panama fötr şapkam takıldı ;) hem şapkama hem bahçe ortamına uyan küçük hasır el çantam ve yine aynı parmak arası terliklerim ;) Orion stüdyolarındaki Kanal D çekiminden çıktım, bir arkadaşımın ve onun iki çocuğunun doğumgünü için Burç Beach'e koşturdum. Ama gördüğünüz gibi yanıma aldığım bu kıyafeti giyip gittim. 'Beach' havasına uygun diye :) ama ne olur ne olmaz diye yanıma bir hırka almıştım, iyiki de almışım çünkü gittiğimiz an giymek zorunda kaldım çünkü çoook soğuktu :) Ayağımda yine aynı parmak arası terliklerim. Giritli Restaurant en sevdiğim yerlerden biri İstanbul'da inanılmaz mezeleri var ;)) bu yaz çok yoğun bir tempoya sahibim henüz tatil yapamadık ve yapamayacağız gibi görünüyor. İşte öyle haftalardan biri, yine çekimden çıkmışım ve bir çift arkadaşımız ile nihayet Giritli'de akşam yemeği için buluştuk. Üzerimde 2007 yılında New York'dan 25 dolara aldığım kimono elbisem var. Nedense bu elbiseyi hep evde giymişim ilk defa sokak gördü bu elbise ;)) Bu karede Cnn Türk ile röportaj yapmaya gidiyorum. Yine bu sezonun gözde parçalarından biri olan yüksek bel ve bol paça jean pantolon var üzerimde. Vazgeçilmezim olan fötr şapkam :) Çekime gitmek üzereyim. Ve ne tesadüf ki, bu elbisemi de yukarıda gördüğünüz kimono elbisem gibi, New York'daki aynı mağazadan almıştım :) 18 Ağustos'ta İstanbul'da yapılacak olan MNG defilesi için fittinge giderken, tercihim şort ve boyfriend blazer yönünde oldu. Yeni yayın döneminde Kanal D'de bundan böyle her sabah beraberiz :) Cem Davran ile beraber "güzel bir gün" isimli programımız başlıyor. Geçtiğimiz günlerde ise Kanal D 'nin tüm yüzleri Orion stüdyolarında, yeni sezon tanıtım filmini çektik. Çok yakında ekranlarda dönmeye başlar. O gün çekime giderken üzerime kahve tonlarında, çerçeve yaka kısa bir elbise giydim. Ayağımda ise her yaz cok severek giydiğim espradillerim var ( espradilleri elimden gelse kışın da giymek istiyorum o kadar rahat bir ayakkabı ) ;) Elbiseyi daha önce üzerinde hatırlıyorum Tülin diyorsanız :) haklısınız çünkü gördüğünüz gibi geçen kış onu bir davette giydim. Ama bu yaz onu biraz değiştirerek giymeye karar verdim :) Düğmeli olan yakasını, terzime çerçeve yaka olarak kestirdim. Bu kış ise opak kahverengi çoraplar ile tekrar giymeyi düşünüyorum. Gördüğünüz gibi 3 farklı şekilde giyilebiliyor bir elbise. Ama Kanal D çekiminde ne giydiğim sürpriz olsun :) ekranlarda görürsünüz. Yazı ve fotoğraflar buradan alınmıştır. Tuliss By Tülin Şahin için buraya fan sitesi için ise buraya tıklayın..

1 yorum:

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev