8 Ağustos 2009 Cumartesi

Limango siparişim..

Markafoni ve Limango adlı alışveriş sitelerinden haberi olmayan yoktur sanırım :) Ünlü markaların ürünlerini %70'e varan indirimlerle sahip olmanızı sağlayan iki güzel online alışveriş sitesi.. Bende uzun süredir üyeyim bu sitelere ama alışveriş yapmak bir türlü kısmet olmamıştı.. Taa ki bu sabaha kadar :) Limango'nun bugün başlayan "Jour Du Nil" kampanyasından yukarıdaki iki küpeyi aldım.. Siyah olan Onyx damla benim, Majorca inci küpe ise arkadaşımın.. 925 ayar gümüş ve altın kaplama bu küpelerin piyasa fiyatı 117 Liraymış. [Öyle yazıyor sitede ben onların yalancısıyım :)] Biz tanesini 35 Liraya aldık.. "Jour Du Nil takıları farklı bütün tarzları içinde barındıran, dikat çekici övgü toplayan mücevherleri seven kadınlar için tasarlanmıştır. Elle yapılan koleksiyonlarda yarı kıymetli taşlar, gümüş ve gümüş üzeri altın kaplamalar kullanılmaktadır" diye yazılmış sitede.. 1 hafta içinde elimizde olacak.. Merakla bekliyorummm.. Siz eğer üye değilseniz annelerlehayatadair@gmail.com adresini referans gösterebilirsiniz. Veya mail adresinizi yazın ben size davetiye göndereyim. Nasıl isterseniz.. Şimdiden keyifli alışverişler :)

5 yorum:

  1. çok şık!
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Seninki çok hoşmuş.
    İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Syhn; teşekkürler..

    Abuk Kraker; sağolll..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan :)
    site için banada davetiye gönderebilirsen çok sevinirim...
    pinikblood@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. ben de sabah baktığımda inci küpeyi beğenmiştim en çok :)
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev