12 Aralık 2016 Pazartesi

Sezon trendi! Sırt çantaları

Son yıllarda sırt çantaları hiç olmadığı kadar popüler biliyorsunuz.
Sokak modasının olmazsa olmazı haline gelen sırt çantaları günlük hayatımızın da bir parçası oldu.
Ben özellikle hafta sonu gezmelerinde ve seyahatlerde sırt çantalarını kullanmayı çok seviyorum.
Kendime yeni bir sırt çantası arayışına girmişken Spartoo.com.tr 'yi keşfettim.
Benim online alışverişi ne kadar sevdiğimi bu blogun sıkı takipçileri çok iyi biliyor zaten.
Spartoo merkezi Fransa'da bulunan bir online alışveriş sitesi. Sitede ayakkabıdan çantaya, kıyafetten aksesuara kadar bir çok ürün mevcut. 764 markayı barındıran Spartoo'da ücretsiz kargo, 14 günde teslim garantisi, 30 gün içinde iade imkanı var.
Ben sitede birbirinden güzel sırt çantaları buldum.


Benim olmazsa olmazım tabi ki siyah!





Bu yıl desenler oldukça popüler biliyorsunuz.
Renkli çanta sevenler için sitede onlarca model var.



Hem okulda hem de günlük hayatınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz sırt çantalarında renk seçeneği de çok fazla.



Benim favorilerimden biri Barbara Rihl'in "Lucky" modeli oldu.


Bir de Love Moschino 'nun baklava desenli, ağız kısmı büzgülü olan bu şirin modeli beğendim.

Siz de benim gibi farklı sitelerden alışveriş yapmayı seviyorsanız bu sitedeki ürünlere bir göz atabilirsiniz.
İyi haftalar ♥ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev