14 Ekim 2016 Cuma

Max Factor’ün yeni yüzü Stella Maxwell

 Max Factor, moda dünyasının yıldızı Stella Maxwell ile yeni bir işbirliğine imza attı.

Versace, Chanel ve Marc Jacobs gibi birbirinden ünlü markalar için podyuma çıkan Stella Maxwell, Max Factor’ün bir diğer temsilcisi olan arkadaşı Candice Swanpoel’e katılarak Max Factor’ün 2017 tanıtım faaliyetlerinde yer alacak.

Belçika doğumlu olan ve Yeni Zellanda’da büyüyen 25 yaşındaki Stella Maxwell, uluslararası tanınan ünlü bir model olmasının yanı sıra Instagram’daki 2 milyon takipçisiyle de adından sıkça söz ettiriyor. Stella, doğal güzelliği, özgüveni, enerjisi ve makyaja duyduğu aşk ile Max Factor ile özdeşleşiyor.




Max Factor ailesine katılmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Maxwell, “Max Factor ikonik bir kozmetik markası ve ben makyaj yapmayı çok seviyorum, bu yüzden Max Factor’ün marka yüzü olarak hayallerim gerçek oldu. Victoria’s Secret meleği arkadaşım Candice ile beraber çalışacağım için çok heyecanlıyım. Makyaj yapmayı keşfettiğim zamanlarda ablamın Max Factor ürünlerini çaldığımı hatırlıyorum. Max Factor’ün 2017 kampanyalarında yer almayı sabırsızlıkla bekliyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev