7 Mayıs 2015 Perşembe

Miranda Kerr'in haftalık stili - 44

Miranda Kerr eskisi kadar sık ortalarda görünmediği için stil postlarını daha seyrek yapar oldum.
Miranda Kerr'in haftalık stilini özleyenlere gelsin...


Ayakkabı: Lanvin
Çanta: Michael Kors   
Gözlük: Oliver Peoples


Atlet: Reebok
Ayakkabı: Reebok


Ceket: Band of Outsiders
Tayt: Reebok   
Ayakkabı: Reebok


Jean: 3X1
Ayakkabı: Reebok


Elbise: DVF
Çanta: Hermes "Birkin"  
Gözlük: Prada
Babet: Givenchy


Elbise: Diane von Furstenberg
Gözlük: Oliver Peoples
Ayakkabı: Prada


Çanta: Mansur Gavriel
Gözlük: Oliver Peoples
Ayakkabı: Prada


Elbise: Louis Vuitton
Ayakkabı: Giuseppe Zanotti

devam edecek...

1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev