27 Aralık 2013 Cuma

Gratis indiriminden ne aldım?

Gratis'in yılbaşı indirimi bu yıl biraz hayal kırıklığı yarattı bende!
Alışık olduğumuz yüzde 50 indirim yoktu bu defa.
Mesela The Balm'da "yüzde kırk", diğer renkli kozmetik markalarında ise yüzde 35 indirim vardı.
Ben merakla beklediğim The Balm'ın Balm Voyage paletini ve arkadaşımın tavsiyesi üzerine yine The Balm'dan Time Balm Concealer'ı aldım.


The Balm'ın ambalajlarına bayılıyordum ama Balm Voyage'a aşık oldum resmen!
Kartpostal gibi, bak bak...
Balm Voyage'ın fiyatı 79 TL. 
İndirimde ise 47,5'a gelmiş oldu.


Paletteki "ayna" esprisi çok hoşuma gitti!
Sarışın oldum :)


Palette mat ve ışıltılı olmak üzere toplam 16 renk far var.




Krem formdaki Second Officer, First Officer ve Captain, hem allık hem de ruj olarak kullanılıyor.


Hangi renkleri birlikte kullansak diye düşündüğümüz anlarda bu ipuçları işimize yarayacak!


The Balm Time Balm Concealer'ı ise arkadaşım o kadar çok övdü ki mecburen aldım!
Bendeki en açık renk olan 'lighter than light"
Concealer'ın indirimli fiyatı 14.5 TL

Siz neler aldınız indirimden merak ediyorum?
Not: İndirim 31 Aralık 2013'e kadar devam ediyor.

4 yorum:

  1. daha alamadım yarın koştur koştur gideceğim ama evet %50 olmalıydı=)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. Muhtemelen şu ana dek mağazalar talan edilmiştir bişi kalmamıştır ama yarın ilk iş uğrayacağım :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. birçok şey aldım. yakında bloga yazısını gireceğim ama voyage palette gözüm kaldı bir tek bulamadım. bir iki tane çıkarıp sakladılar diye düşünüyorum :)

    aldıklarınızı güle güle kullanın..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev