9 Temmuz 2012 Pazartesi

Swatch yüzüklerim...

 Welch'in çelik ürünleriyle tanıştıktan sonra gümüş, bronz tarzı yüzük alamaz oldum.
Bir kaç kez beğenip aldım ama 2. kullanımdan sonra maalesef renk değişimlerine şahit oldum.
O yüzden kararmadığı ve kolay tahrip olmadığı için çelik yüzükler benim favorim oldu.
Bu yaz aksesuarların cazibesine kapıldığım için de birbirinden renkli iki tane Swatch yüzük aldım.


Swatch Bijoux'un tasarımlarını beğeniyorum genelde...
Limango'dan aldığım dört yapraklı yonca yüzük bakalım bana şans getirecek mi?



Yeni açılan aksesuar sitelerinden biri olan Lidyana'dan aldığım bu Swatch yüzüğü de...
İç içe geçen 3 hareketli daireden oluşuyor bu yüzük.


Elde duruşu da pek cici değil mi?
Sevdiniz mi peki?

 Oje; Gabrini M-113

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev