12 Haziran 2012 Salı

Bamarang Alışverişim

Online alışverişe ne kadar düşkün olduğumu beni blogdan, Twitter ve Facebook hesaplarımdan takip edenler gayet iyi biliyor. 
Yeni siteler, yepyeni tasarımlar keşfediyorum bu sayede...
Geçenlerde de Bamarang ile tanıştım ve bakın neler almışım.


Yukarıdaki kutunun içinde geldi aldıklarım.


Ürünler sipariş verdikten 1 hafta sonra sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak elime ulaştı.


Öykü Sarı tek tek zarflarda hazırlamış tasarımlarını.


Siyah ve Turuncu bilekliklerim...


Bu da yine Öykü Sarı tasarımı yaka kolyem.


Basic gömlek ve bluzlarıma bambaşka bir hava katacak bence bu kolye.


Bamarang alışverişimden genel olarak memnun kaldım.
Farklı ve ilham verici tasarımların peşinden koşuyorsanız mutlaka siteye uğrayın.
Benim için bu alışverişin tek eksi yanı ödemenin kredi kartımdan $ olarak çekilmesi oldu.
Müşteri hizmetlerine durumu bildiren bir mail yazdım ve bana $ kurundan kaynaklı TL bazında bir kaybım olursa zararımı ödemeyi taahhüt ettiler.
Maillere hemen dönüp sorunu çözmeye çalışan şahane bir ekipleri var.
Denemekte fayda var bence...

1 yorum:

  1. Ayni bilekliklerin renklisini cuma pazarindan aldim.bu renkleride vardı gerçeken güzel:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev