27 Kasım 2010 Cumartesi

Yağlı Cilt Hassas Bakım ister!!

Murad Clarifying Cleanser; cildi derinlemesine yağdan ve kirden arındırır ve içeriğindeki salisilik asit ile sivilceleri kurutmayı ve yenilerinin çıkmasını engeller. İçeriğindeki yeşil çay özü gibi anti-enflamatuvarlar ile hassas ciltleri yatıştırır ve cildin nem dengesini destekleyerek cildi tahriş etmeden temizlemeyi destekler. Menthol kokusu ise stresli cildi yatıştırmaya ve sakinleştirmeye yardımcı olur. Ayrıca yağlı cildiniz için hassas bir bakım sunarken, hem ciltteki akneleri kontrol altına alarak hem de cildinizdeki yağ dengesini düzenleyerek yağlanmadan kaynaklanan parlamayı saatler boyu kontrol etmeyi destekler.
Murad Clarifying Cleanser {Arındırıcı Temizleme Jeli}: cilt yüzeyindeki bakterileri hedef alarak, bakterileri 1 dakikadan az bir sürede %99,9 azaltmaya yardımcı olduğu klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır. 200 ML Fiyatı : 89 TL

3 yorum:

  1. Kullanıcı yorumlarını alalım:))

    YanıtlaSil
  2. sen kullandın mı tanıtım için mı yazıyosun.

    YanıtlaSil
  3. Kova Kadınıyım ben; benim cildim karma olduğu için bu ürünü kullanmadım maalesef...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev