17 Eylül 2010 Cuma

Gardırobunuz kaç kanal?

Düşle yaşa sloganı ile tüketicilere ulaşan mobilya markası Lazzoni, düşleri gerçeğe dönüştürüyor. Öyle ki, gardrop kapağına dev ekran bir Led Tv yerleştirerek, hayal gücünü işlevselliğe ve konfora uyarlıyor. Siyah inci gibi yatak odalarına asalet ve şıklık katan Marman isimli bu yeni gardrop, ahşap ve camın mükemmel birlikteliğini gözler önüne seriyor. 3,10 metre genişliğinde, 2,45 metre yüksekliğinde olan ve üç adet sürgülü siyah cam kapaktan oluşan gardrobun ortadaki kapağının üzerinde ise dev ekran LED TV bulunuyor. Son model full HD 116 ekran televizyonda, USB girişleri ile müzik dinlemek, fotoğraf görüntülemek de mümkün. Üstelik, yatak odasındaki bu keyif, televizyon, uydu alıcı ve müzik ile sınırlı değil, son model bir DVD Player da ürüne dahil! Her türlü detayın titizlikle düşünüldüğü Marman Gardrop, tüm aksamı hazır olarak uydu alıcısı, DVD’si ile birlikte teslim ediliyor ve kurulumu gerçekleştiriliyor.

4 yorum:

  1. süper fikir sayesinde bir duvarı ayırmaya gerek kalmıyor demek artık, bayıldım

    YanıtlaSil
  2. süper fikir sayesinde bir duvarı ayırmaya gerek kalmıyor demek artık, bayıldım

    YanıtlaSil
  3. öyle yapıyorlar ki ben hiç çıkmıyım yataktan :))
    yani bayıldım! :D

    YanıtlaSil
  4. Yatak odalarında televizyon olması fikrini kendimi bildim bileli karşıyım. Yatak odası dinlenmek, huzur bulmak, uyumak içindir. Televizyon tarafından terörize edilmek için en uygunsuz mekandır bence. Diyeceksiniz ki "film" izliyoruz, salonda izleyin, yorulun, özleyin yatağınızı, gelin tertemiz bir uyku çekin.

    10 yıl boyunca yaşadığım hiçbir yerde, hiçbir odada televizyon olmadığı için bunu söylemek bana kolay geliyor olabilir ama televizyonun "aptal kutusu" olduğuna ve insanları dünyanın gerçekliğinden koparmak için zehirlediğine inanıyorum.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev