28 Temmuz 2010 Çarşamba

Tavsiye; Reflection Re-Fit Korse

Bugün sizlere çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum! Mesela çok sevdiğiniz bir elbiseniz var ama kilo aldığınız için giyemiyorsunuz veya özel bir davete katılacaksınız ve neredeyse 2 beden genişlediniz eskisi kadar fit görünmek için yeterli vakit de yok. O zaman ne yapacaksınız hemen Reflection Re-Fit korse alacaksınız! Ve şıppp diye incecik görüneceksiniz. Ben bu ürünü kendime abiye elbise diktirirken aldım ve 2. provada bu korseyi giydiğimde elbiseyi 2 beden daraltmak zorunda kaldık. O kadar düşünün!! Nereden alınır, nasıl kullanılır, ne kadar: Ben yaklaşık 2 ay kadar önce 75 TL'ye Reflection ürünleri satan bir iç giyim mağazasından aldım. Etiket fiyatı 100 Liraydı pazarlık yaptım bilginiz olsun :) Ayrıca ürünün s,m,l,xl beden ve ekru, siyah, beyaz ve ten rengi seçenekleri mevcut. Alt kısmı çıt çıtlı bodyler gibi ve göğüs altında bitiyor. Ön tarafta ince çubukları olduğu için dik durmayı da sağlıyor!!

4 yorum:

  1. Gelinliğin altında incecik gostermek için bende super bir icad

    YanıtlaSil
  2. rahat mıı :))) süper bi şi ama pahalıymıs ya..

    aslı

    YanıtlaSil
  3. önü dümdüz bir saten elbisede kopçaları belli olmuyor dimi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır olmuyor canım. Ama elbisenle bir dene sen yine de! Bazı kumaşlar çok şeffaf oluyor. Farklı modelleri de var. Mutlaka dene...

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev