9 Aralık 2009 Çarşamba

Markafoni'den Inglot alışverişim..

Bu sabah erkenden uyandım. Başka bir şey olsa asla açmam sabah sabah bilgisayarı ama Markafoni'nin Inglot ürünlerini indirimli satacağını bildiğim için büyük bir zevkle oturdum ekranın karşısına. Just Makeup ve Makyaj Çantam'dan Inglot markasını çokça duymuş ama hiç denememiştim. Maalesef İzmit'te bir mağazası yok tıpkı Sephora, Nars, Zara, Mango, Accessories vb markalar gibi. Neyse kısmet bu güneymiş. Aslında ben en çok far bazı ve siyah jel eyelinerını almak istiyordum ama satışa sunulmamış maalesef :(
521 numaralı bu ojenin rengine bayıldım. Umarım elime geçtiğinde hayal kırıklığı yaşamam. 12.9 TL
Bu renk far'a ihtiyacım yoktu ama sırf denemek için aldım. Yoğun pigmentasyona sahipmiş ve rengide çok güzel bence. 20 TL
Eğer sizde Inglot ürünlerine sahip olmak istiyorsanız Markafoni'ye "annelerlehayatadair@gmail.com" adresiyle üye olabilirsiniz. Aynı mail adresi Limango için de geçerli..

4 yorum:

  1. güle güle kullan canım, farlarını ben beğeniyorum eminim memnun kalacaksın. Ama ojeyi ben de ilk defa kullanacağım, inşallah iyi çıkar.

    YanıtlaSil
  2. Ojelerin kalitesi çok iyi...memnun kalıcağını düşünüyorum.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. izmitte neden bir mango veya zara veya ..... yok bn de anlam veremiyorum pfff:( aldıklarınızı güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev