5 Ekim 2009 Pazartesi

İpekyol kadını yeni sezonda sıcacık..

İpekyol Kadını yeni sezonda daha sıcak, hayatın içinde, daha sosyal, kış'a inat yine sokaklarda ve olabildiğince özgür olacak.. Kışın yoğun temposundan ve karanlığından uzaklaşmak için hazırlanan İpekyol'un kış koleksiyonunda yumuşacık tek parça ceketler, trençkotlar, safran desenli bluzlar, yüksek belli, pilili etekler, vintage görünümlü elbiseler, kadife ceketler ve empirme bluzlar dikkat çekiyor. En çok kullanılan renk ise haki, bordo, bej, gri, siyah ve ekru..

4 yorum:

  1. şu ternçkotlara bayılıorum zaten ya..gri palto da pek güelmiş canım..

    YanıtlaSil
  2. ya ben ipekyola bayılıyorum zaten.. cardfinans sagolsun 7 taksit yapıyo bi de, bıraksalar tum ipekyolu satın alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok beğeniyorum ipekyolu.. daha geçenlerde alışveriş yaptım ordan... aynen 7 taksit yaptırdım. :)

    YanıtlaSil
  4. İpekyol anlaşılan birkaç yıldır ortalığı (gittigidiyor ve ebay üzerinden) kasıp kavuran japon ve kore tarzı kısa kollu ceket ve kaban modasına kaptırmış kendini... Tabii içine ve altına giymek üzere neler tasarladıklarına bakmadan söyledim.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev