12 Haziran 2009 Cuma

Strawberry alışverişim..

Strawberry'yi bilmeyen var mı? Sanırım yoktur ama ben gene de anlatayım size.. Honk Kong üzerinden orjinal kozmetik, cilt bakımı, saç ve parfüm alacağınız güvenilir bir site. Hem de Türkiye fiyatlarından % 20 - %70 daha ucuz. Makyaj ve Kozmetikte kargo ücreti de yok! Sadece parfüm alışverişlerinde aldığınız ürünün %10'u kadar ek bir ücret alıyorlar ama Türkiye'deki fiyatlarla kıyasladığınızda komik oluyor genede.. Sanal Kart ile alırsanız aklınızda takılmaz. Ben öyle yapıyorum mesela.. PTT aracılığıyla en geç 10 gün içerisinde elinizde oluyor ürünler.. Bu Dior farlar baktım indirime girmiş aldım bende hemen.. Sizde almak isterseniz buraya tıklayın.. Bvlgari Notte, SJP Lovely, Lancome Turkuaz far ve Calvin Klein lipstick de geçen ay ki Strawberry alışverişimden..

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Bu site hakkında biraz daha bilgi verir misin mesela sanal kart nasıl bişi :) Nette alışveriş yapmaktan korkanlardanım ama bu sitenin kargo ücreti almaması ve fiyatlarının uygunluğu dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..

Alev